torsdag, september 10, 2009

packning pågår


Idag åker jag ju som sagt till tranås och sen på
fredag vidare till Halmstad till min Lisa
Så nu kollar på Ghost Whisperer och packar :)
svårt att välja grejer bara, har en tendens att
ta med mig halva garderoben,
vilket brukar kräva den STORA väskan,
men tog den mellan stora nu efter som jag ska åka tåg till halmstad sen,
å ska ju faktiskt bara vara borta över en helg,
så den här gången försöker jag välja lite kläder haha
men nu ska jag fortsätta packa och sen duscha :)
Fredrik kom nu med, han ska mysa med mig
tills jag åker, Puss älskling ses på söndag!
JUST DET!
en extra puss på anna som lånade ut sin ipod till mig över helgen
så jag sitter slippa åka tåg i tystnad och ensamhet,
eftersom jag inte har ett vettigt headset till min mobil,

Inga kommentarer: