onsdag, september 09, 2009

Sovmorgon

börjar ett idag, så det blir en ganska skön morgon måste jag säga
fick dock inte sova så länge som jag hade velat för fredrik började 10,
så ist för att smyga upp och göra sitt måste han terrorisera mig med -.-'
men men känner mig hyffsat utvilad ändå,

imorgon är det torsdag, då ska jag åka till tranås :)
hoppas på att träffa farmor och självklart hinna trä'ffa tjejerna med :)
sen på fredagen så bär det av mot halmstad för att fira min älsklings lisa som fyller 18
ska bli underbart saknar henne massor!
så bered er på en kass uppdatering i helgen,
fast det är ju inget ovanligt ignt haha,

nu ska jag fortsätta att ligga och dra mig i sängen en stund,
sen pallara mig upp och äta frukost, (bullar till frukost?) haha
puss

en trött tjej som värkligen inte vill gå upp,
eller visa sig på bild haha

Inga kommentarer: