tisdag, september 08, 2009

varför finns nycklar !?

goddag, godmiddag, godkväll.
skit seg dag, känns inte som jag gjort något vettigt alls faktiskt,
skulle tagit hem böcker och pluggat (ska börja göra ALLA läxor jag får från och med nu)
men tror ni inte att smart arslet jag inte får med mig skåpnyckeln!?
så typsikt.. jag har nämligen min nyckel på en hårsnodd så jag alltid har den runt handleden i skolan
så imorse innan jag sprang till bussen tog jag som vanligt hårsnodden (som skulle haft en nyckel på sig)
och sprang till bussen, väl framme i skolan ser jag ju att hårsnodd jäveln bara är en vanlig hårsnodd,
och nycklarna ligger hemma på bordet.. a sign from god? kanske.. haha men läxorna SKA göras,
men de får bli imorn, alltid sista sekunden som vanligt..

Nu ligger jag iaf hemma med fredrik som idag haft sitt första is pass för säsongen
så han är lite sliten nu haha, så han fick komma hem hit och äta bullar,
för mamma bakade bullar idag, vaniljbullar, feeeettt gott,

sen har jag även hunnit med en prommenad med paola mitt i allt detta haha,
Men nu ska vi leta fram en film och bara dega och mysa för att tillslut somna,
Puss och godnatt

Inga kommentarer: