onsdag, november 18, 2009

FULL FART

Imorgon har jag fullt upp, först skola (urrk) sen ska jag till stan med sötis Amanda och fixa håret,
behövs VÄRKLIGEN. får se hur det går den här gången, haha, sen ska jag träna (oh yeah you herad me)
sen ska jag nog träffa älskling och kolla en Johan Falk film haha, nördar dom nu för tiden,
fast måste kirra hem lite nytt scooby doo matrial asså, (älskar scooby förevigt)

idag gjorde jag värkligen ingenting vettigt, fast senare på kvällen mötte jag å fredrik
upp några och kollade fotboll, bara för att komma ut lite, nu är vi hos mig och han gnäller om
att han ska få datorn och ladda ner något jävla program, så han ska väll få som han vill,
själv ska jag krypa ner i sängen och faktiskt titta på scooby, bara för ja blev sugen nu..
GODNATT,

mm juste, extra puss på Ellen och Anna

2 kommentarer:

Agnes sa...

Jag kommer till dig nån gång och kollar på scooby doo + äter jordnötsringar som förr i tiden :)

MycketElla sa...

det vore najs, säger ju inte nej till jordnötsringar lixom :o haha