onsdag, december 09, 2009

sjuk, plugg, bullar

idag onsdag, jag är hemma och är sjuk, har enorma kramper i magen igen..
det suger, det gör så ont snälla skjut mig -.-' fredrik lackade bulle på mig imorse
för att jag tvingade honom gå till skolan när han ignt bara ville ligga kvar i sängen
haha men han förlät mig sen :) (sötis pluttis) har även införskaffat mig en ipod nano,
eller de är min kusins, knappt använd, så ja ska ha den ett tag å sen ska hon bestämma
ett pris som hon vill ha för den, toppen toppen, så har spenderat dagen (när ja vart vaken)
med att synka den med min dator och lägga in musik, sen la ja även in lite family guy (A)
måste ju ha nått å göra på tråkiga lektioner i skolan hehehehe (hoppas inte mamma läste de här)

På tal om skolan så har jag GROVT mkt å göra där med, vet inte hur jag ska hinna allt
men det e bara sätta fart, uppgifter i historia, inlämning i religion, bok recension i engelska,
redovisning i svenska, inlämning av projekt i samhäll, och inlämning av naturkunskap, UNDERBART
vill något ha mitt plugg? cuz i sure as hell don't want it -.-'
mamma bakar bullar, så ja ska gå å sno en, hehe, FARVÄL

Inga kommentarer: