onsdag, december 09, 2009

UPDATE 4 SÖNDAG

så idag jobbade jag, jobbet var att måla ansiktsmålningar på barn,
så jag och mina trogna kompanjoner Anna och Ellen begav oss till Ellens mamma jobb
det värkade lungt först, men vi hade FEL, shit jag har aldrig sett så mkt barn,
målade säkert 100 st var.. haha Dagens roligaste måste ändå vart när anna skulle
måla en unge som ville vara spiderman, haha han var så lycklig, sen när han fick se sig
i spegelnså såg man hur ledsen han blev hahaha, anna hade gjort honom SÅ FUL
haha, han blev så besviken,haha anna.. du har förstört en ung pojkes liv.. haha det var fett kul,
jag och ellen skrattade hela dagen,men men i slutändan hade vi faktiskt väldigt roligt,
och vi tjänade trots allt 100 kr i timmen, lätt värt det, sen är det alltid vad man gör det till,
och har alltid kul med dom där två nötterna

1 kommentar:

bemir sa...

Fan vad jag hörde mig själv skratta när jag läste om spiderman-misslyckandet.